Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Srovnávací reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Perspectives of federalization of European Union: Comparative Federalism towards federal Europe
(Nemanja Todorović)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h8agb/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic?
(Martin Kalabis)2008, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y77x3/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
(Dagmar Matúšů)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fmbgg/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy
(Zuzana Králová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c939z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Adam Goranov)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama
(Ondřej Hruda)2015, Rigorózní práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zy38o/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Ochrana spotřebitele v nekalé soutěži – klamavé označení zboží a služeb a dotěrné obtěžování
(Blanka Hladíková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7evq8i// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Směrnice o nekalých obchodních praktikách a její odraz v českém právu
(Eva Kubizňáková)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xzyd2/ | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
(Barbora Zatloukalová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a2fk8e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Veřejný pořádek, dobré mravy a klamavost jako absolutní důvody pro odmítnutí ochrany ochranných známek
(Šárka Šilhánková)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ooq27/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma