Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
(Filip Vencovský)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72270 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Service quality and business competitiveness
(Alexander Tereshchenko)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/spic2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
(Jana Ilavská)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtp48/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
(Kamil Koštiál)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ore6i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
(Lucie ŠIMKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3ytor7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Service Quality in the International Context
(Nikola Kopšová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qzhaqz// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma