Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýza podnikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelský záměr pro zahájení podnikání v oboru kavárenství
(Veronika Fridrichová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//j91cbt// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
E-commerceElektronické podnikání a marketing
(Lukáš Vojík)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of business and global marketing
(Oleksandra Sokalska)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ba5ek/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
(Lukáš Paták)2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//5tycn6// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
(Anna Nuralova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fgyhn/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
(Markéta Šťastná)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mkyf3v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikání a marketing v internetovém prostředí
(Martin ŠTĚPÁNEK)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//84vpim// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma