Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Smyslov%C3%BD marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
(Dagmar Grauová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smx98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
(Alžběta Lyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zm2i0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita in-store marketingu
(Gabriela Turková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/plakf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
(Eliška Kománková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69761 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
(Michal Košťál)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//v1r23t// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
(Natálie Denisová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/osbhr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Daria Manakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhboe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
(Kateřina Bilinová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d5mmn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma