Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
(Dana Krčmářová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a6hqvh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix zvolené značky
(Dominika Martincová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nq8sef// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
(Zuzana Černá)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6z1btt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
(Martina Houserová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yug4kq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
(Robert Nersesjan)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g0q5g/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
(Pavel Černík)2017, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//vnfrok// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
(Puto Puto)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsu4g/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
(Filip CHALOUPKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//adlvp3// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
(Jan Šplíchal)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m59kl/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
(Antonín Vojtěch Brabec)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92734 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic