Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Globální marketing a lokální kultura
(Yaroslav Kerechanyn)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tewmk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ekonomické vztahy České republiky a Jižní Koreje na příkladu automobilového průmyslu a firmy Hyundai
(Petra Bilíková)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84836 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Intercultural Aspects of Institutional Web Presentation: How does Hyundai present itself to the public?
(Silvie FAIGLOVÁ)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//pzmklf// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Kulturní specifika Korejské republiky s aplikací na firmu Hyundai
(Lada Faldynová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35361 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Antimobbingová politika, prevence a intervence se zřetelem na společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o.
(Radka PAVELKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//x468bh// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma