Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
(Mohit Vaghjibhai Thumar)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
(Assel Nabiyeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqdhq6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma