Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
(Olga Simonova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48074 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
(Lenka NOVÁKOVÁ)2008, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ln6g2i// | Filologie / Cizí jazyky pro evropský a mezinárodní obchod - španělský jazyk | Práce na příbuzné téma
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
(Lucie Hokrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21043 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
(Zuzana Nosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
International marketing communication
(Dominika Kučerová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f81y1/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
(Soe Min Htet)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84570 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy in International Markets
(Prathiba Kannan)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oznvr/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
(Roxane Simondet)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78523 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma