Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Komunikační mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
(Pavel Fencl)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/k0n8m/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi
(Veronika Nemečková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ax43y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
(Barbora CÍSAŘOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gh0s27// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
(Erika Bachová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ntl92/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
(Kristýna Šandová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/sc53a/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Marek Khánský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
(Kristýna Krupková)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j4y4m/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
(Eva Jabulková)2012, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//dv7o45// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Monika Lipková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pocn5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
(Michal Čmakal)2014, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3acz4v// | Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma