Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Komunikační mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Stanislav Řehák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2raq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Sabina Vojtíšková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdueu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu
(Martin Vršecký)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ar1br/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Renata Pithardová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxtm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu
(Martin Soldán)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vt61z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Tereza Moravcová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifbyk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
(Hana Sněhotová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yypkz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti
(Šárka Dachsová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gcwgi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Šárka Horynová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje vybrané společnosti
(Aneta Granátová)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/w1w761/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma