Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Řízení, vztahů, se, zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky
(Dominika Mittasová)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vgx5o2// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
(Petra Hlousková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4f2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
(Dita Kopecká)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ot9hz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
(Jaroslav Kolcun)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9u2i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jan Suchý)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g4v8i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
CSR as a competitive advantage of a company
(Cristian Elihu Cantu Cantu)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h7nji/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
(Filip Bodlák)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pweku/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma