Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
(Alexander Tarhoviský)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//fo19af// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Tool of Communication Strategy
(Shakhlo Strouthou)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr2mq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
(Alena Procházková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
(Denisa Solaříková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y0wcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
(Kristýna Suchánková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
(Hynek Mayer)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m6hwf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
(Michaela Kabrdová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0qmx/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
(Libuše Pečenková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
(Kateřina Luxová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma