Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Sociální sítě

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
 (Simona Osičková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Uvedení audiovizuálního díla Christiana Marclaye v Brně a organizace workshopu pro studenty umění
 (Barbora Schejbalová)

2018, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/h6cco/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
 (Michaela Trňáková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
 (Barbora Doubková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Strategie rozvoje obce se zaměřením na financování v podmínkách města Brna
 (Ladislav Macek)

2017, Diplomová práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/xc194/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
 (Barbora Tatarová)

2020, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//dcsqa2// | Mezinárodní ekonomika a obchod / | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
 (Eva Hájková)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)