Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Sociální sítěKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
(Simona Osičková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
(Michaela Křivá)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
(Michaela Křivá)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Uvedení audiovizuálního díla Christiana Marclaye v Brně a organizace workshopu pro studenty umění
(Barbora Schejbalová)2018, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/h6cco/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
(Michaela Trňáková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
(Barbora Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
(Michaela Křivá)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Strategie rozvoje obce se zaměřením na financování v podmínkách města Brna
(Ladislav Macek)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/xc194/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
(Barbora Tatarová)2020, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//dcsqa2// | Mezinárodní ekonomika a obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma