Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

sonic branding

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 17 theses)
Sonic branding
 (Mária Takáčová)

2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/pm90y/ | Hudební umění / Hudební produkce | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
 (Jakob Bahmann)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic

Brand aktivismus a generace Z
 (Kateřina Černá)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic

Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
 (Thi Thanh Huyen Ngoová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 17 theses)