Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Odpovědnostní vztahy při ochraně spotřebitele
(Hana Vašicová)2008, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uqdqh/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Odpovědnost za zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
(Filip Návrat)2024, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/do60u/ | Právo a právní věda / | Práce na příbuzné téma
Odpovědnostní vztahy při ochraně spotřebitele
(Hana Vašicová)2008, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uqdqh/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
The Implementation and Internalisation of EU Consumer Protection Policy in the Republic of Croatia
(Simon Stickelmann)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aym4y/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Pricing policy - how a company can price different groups of consumers to eliminate the consumer surplus
(Iveta Solčanská)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lu0yw/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
(Adrian Wolkersdorf)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
(Elvira Sharafutdinova)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jvlvws// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
(Abhishekh Singh)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mwq881// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma