Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

nová média

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Výstava REMAKE: REthinking Media Art in K(C)ollaborative Environments z hľadiska kurátorskej stratégie
 (Lucia Kubová)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s0vq8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
 (Simona Hladůvková)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uo3lz/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

The role of new media in a modern marketing communication
 (Anne-Charlotte Andrieux)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
 (Michaela Trňáková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nv995/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
 (Martina Koubková)

2023, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/u2tbi/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
 (Hana Plochová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pamol/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
 (Eva Hájková)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
 (Adam Lyčka)

2020, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/sso8c/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
 (Michaela Křivá)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w73ik/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)