Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
influence marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
(Mlnaříková Mlnaříková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/watvv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
(Tereza Kotlíková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/khfmz/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
(Jan Karlík)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hp32d/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Tereza Voborská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/famj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vizuální propagace Sokola v českých a polských zemích (1862-1938)
(Petra Willerthová)2024, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d1ns5/ | Teorie a dějiny umění / | Práce na příbuzné téma