Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Digital marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
(Tereza Schvanová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152900 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Lalita Berikbaeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
YouTube as a source of authentic listening materials
(Vojtěch Bystřičan)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yr34f/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
(Barbora Bäumlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/cdnjs/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
(Anna Havránková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u024j/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
(Sabina Sedláková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7pzt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Automatische ondertiteling op YouTube. Een onderzoek naar de accuraatheid van de automatische ondertitels bij de video’s van de Universiteit van Nederland en Vlaanderen
(Veronika Holáčiková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fvv35/ | Filologie / Nizozemský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
The Ad hominem argument among Christian and Muslim speakers on YouTube
(Michal Fecko)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aj74a/ | Religionistika / | Práce na příbuzné téma
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
(Nikola Kořínková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ek18p/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma