Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Radka Kmochová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
(Aleš KEPÁK)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//24h4ww// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Michaela Franková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k8253/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
(Jana Řandová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zrel2l// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
(Šárka Halámková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4qteew// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
(Lenka Štulírová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ec90cg// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Hudba jako nástroj prodeje
(Milada Weisová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k293u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma