Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
FotografieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
KOMPLEXNÍ PROCES TVORBY REKLAMNÍHO VIDEA
(Jakub Říha)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57304 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces tvorby reklamní kampaně
(Pavla Kuchařová)2010, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//avtbih// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
(Aneta Lišková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//imrsn0// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
(Roman Pop)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hkw5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
(Zuzana Očadlíková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f4hh1/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
(Andrea Kakulidu)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpcfy/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma