Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Analýza konkurenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie vybraného podniku
(Michal Žila)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/o3qys/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix v sektoru služeb
(Martin Koudelka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y36zt/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
A Marketing Mix of a Selected Company
(Jiří Boček)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d0stxd// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
(Slávka Matějková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z5i25/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
(Igor Zavadovský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzzh0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
(Sienghour Seng)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ofkj2v// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
(Daria Iushkina)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qw6gqd// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uvedenie nového produktu na obchodný trh
(Stanislava Svobodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvhhl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma