Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Direct marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Vliv Guerilla marketingu na kupní chování zákazníků
(Denisa Ozdincová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110687 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing po krizi
(David Martan)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28179 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
(Jana Kořenková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l5vy7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma