Theses on the same topic (having an identical keyword):
PopulismKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Digital communication strategy
(Jannatul Naim Nipa)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Theses on a related topic
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
(Martina Součková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81363 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
(Natálie Škrabalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
(Enrico Rubele)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73376 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Theses on a related topic
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
(Carmen Jana Maria English)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83012 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
(Vendula Němečková)2020, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2a4o2x// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Theses on a related topic
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
(Jan Singer)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/db9sq/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
(Tomáš Mirzajev)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic