Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer impact on brand awareness
(Kai Dominik Renchen)2022, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//d6yjem// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
(Veronika Kuchárová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p7kt1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky
(Michaela Grancová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dprsy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
ZNALOST VYBRANÉ ZNAČKY ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY
(Michaela Miňovská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//mj7vkj// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující znalost značky vybraných subjektů na českém bankovním trhu
(David Červený)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91900 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Znalost značek kvality
(Simona Galiová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79662 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Znalost značky Vím, co jím
(Kristýna Dryáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49325 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
(Eva Albrechtová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4fcz8k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma