Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
globalizujícímKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
(Phuc Nguyen Hong)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ki90m/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
(Ali Kasimov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79733 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zmena nakupnich zvyklosti spotrebitelu po roce 1996.
(Tereza Vlčková)2007, Bakalářská práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vjh1gp// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
(Nayef Qatarneh)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/w4iw2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
(Anna Simeonovová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vc5fz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
(Katarina Farberova)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/qlj4c/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
(Tiep Tran Xuan)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kvcoh/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
(Veronika Blaniková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/diqw5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vývoj preferencí spotřebitelů ve způsobu platby za statky a služby
(Kieu Mi Nguyenová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/yf03f/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma