Theses on the same topic (having an identical keyword):
Grafický manuálKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Finanční analýza společností SEMAG spol. s r.o. a Penam, a.s.
(Martina Stuchlíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dt0vn/ | Ekonomika a management / Účetnictví a daně | Theses on a related topic
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
(Raszková Raszková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/peyd8/ | Ekonomika a management / Účetnictví a daně | Theses on a related topic
Spokojenost zaměstnanců firmy Baumann Springs s.r.o. s firemním informačním systémem
(Lukáš Korbel)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oum6x/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
(Julie Hainzová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81893 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Druhy a dispozice s podíly v s.r.o. dle zákona o obchodních korporacích
(Lucie Svačinová)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k3if0/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
(Jakub Kněžínek)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//80fhib// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Corporate identity, design manual
(Hana Škvařilová)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ldkkx/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy | Theses on a related topic
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
(Lenka HOVĚZÁKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lw8e92// | Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Theses on a related topic