Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza efektivity obsloužení klientů Kontaktního centra města Plzně
(Petra FRANCISTYOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//89xupr// | Inženýrská informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
(Natálie Mohamadová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tyllp/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Motivace pracovníků call centra
(Vendula Furdová)2024, Bakalářská práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//djdwit// | Aplikovaná pedagogická studia / | Práce na příbuzné téma
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
(Magdaléna Jurušová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8557 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
(Andrea KOUBKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//y1zghc// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
(Andrea KOUBKOVÁ)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2832qt// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma
Supervizní podpora operátorů call centra
(Barbora Ulmanová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
(Kristýna Kroupová)2011, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//m45flz// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
(Vítězslava Podařilová)2012, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//rryoz4// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Zakladatelský projekt call centra
(Petr Bureš)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/owh38/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma