Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
(Jan Soumar)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nupey/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Využití online marketingu v gastronomických službách
(Lucie Kondelíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qy66j/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
(Eliška Obrusníková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sg862/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
(Denisa Schönigerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s16pm/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
(Andrea Vagnerová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xn0ww/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
(Artem Ivanov)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4dw1c3// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
(Jiří KRB)2017, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//mno53t// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma