Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Podnikatelský plánKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online Marketing for a New Opening Web Store
(Jafar Jafarov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jv1h7/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
(Pavel Kratochvíl)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkrqj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma