Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ŠKODA AUTOKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Šárka Jodlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Karolína Jurčeková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Michaela Svobodová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axrxm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
(Martin Chrt)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma