Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Procesní přístupKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it
(Davit Sioridze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
(Shubham Garg)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xzabbx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Maroš Broškovič)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eahoq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Radovan Štěpánek)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oqbn9/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza profilu zákazníka ubytovacieho zariadenia
(Michaela Urbanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13119/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
(Jiří Cieluch)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dzicl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma