Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Efekt země původuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
(Ozan Buğur)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93315 | Management / | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect a marketing vín
(Jan Řebíček)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//508cnp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
(Anara Amangaliyeva)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93698 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
(Michaela Pafčugová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/aa5fk/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma