Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
(Aneta MATĚJKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//39a27v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
(Aneta Tranová)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xlwvp/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma
Slavná lázeňská města Evropy. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus
(Adam Matýsek)2022, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fl1rq/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
(Roman Pop)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hkw5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
(Sabina Brychová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rx6m8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma