Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Aktivizující metodyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
(Kateřina Biličková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t864e/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv praktikování mindfulness u studenta psychologie připravujícího se na profesní uplatnění v psychoterapii: Případová studie
(Michal Mojžíš)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fw257/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
(Karolína Kolčavová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q72gc/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma