Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
(Jakub Železný)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tt2ai/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program vybrané organizace
(Danuše Bradáčová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0bb1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Jana Baldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program značky ZetSet
(Pavlína Manová)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0twm3r// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
(Martina Chumanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xn2vre// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
(Jiří Hrstka)2013, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//dsnpi4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
(Irina Tertychnaya)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56416 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma