Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Teorie markenguKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Efektivní řešení a automatizace interakcí mezi zákazníkem a programem ŠKODA Click v digitálním prostředí
(Jan Trubiroha)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ykmxcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
(Matthias Spanic)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ge3p34// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
(Yelyzaveta Kolosha)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//26iwsw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma