Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní centra v Evropě a České republice
(Jiří Husička)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b5odx/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
(Natálie Slavíčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/kty6n/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
(Jana Pupavová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zzymo/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
(Jan Hejna)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pc66i/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
(Renata Jandová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xipes/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Kristýna Přikrylová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nel44/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma