Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Jakub Zelenka)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hl996/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
(Tomáš Knopp)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dw0xac// | Systémové inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama na sociálních sítích
(Tereza Pantůčková)2024, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n60r9/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích
(Kateřina Frycová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/rdk5b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Tereza Jagošová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zoydmg// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
(Lucie Zlámalová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q5lppd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
(Martina Homoláková)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gh9wy/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma