Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Gramotnost

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
 (Lenka Chvojsíková)

2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//ez06pu// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (u) | Práce na příbuzné téma

Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
 (Eva KOLÁŘOVÁ)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//jqhvnf// | Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-NJsn | Práce na příbuzné téma

Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
 (Markéta Zouharová)

2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mj79p/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
 (Jana Kalinová)

2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t0yo3/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
 (Jana SKRBKOVÁ)

2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//izvrq9// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
 (Lucie ŠROMOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//zj38xx// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma

Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
 (Eva PAULEROVÁ)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//fxzhqy// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma

Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
 (Soňa Hýblová)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a7v5x/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma

Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
 (Daniela Juríková)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f55vg/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní a střední školy | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)