Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
GramotnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
(Lenka Chvojsíková)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ez06pu// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (u) | Práce na příbuzné téma
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
(Eva KOLÁŘOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jqhvnf// | Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-NJsn | Práce na příbuzné téma
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
(Pavlína BASLEROVÁ)2017, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gshsk0// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
(Markéta Zouharová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mj79p/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
(Jana Kalinová)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t0yo3/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
(Jana SKRBKOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//izvrq9// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
(Lucie ŠROMOVÁ)2019, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//zj38xx// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
(Eva PAULEROVÁ)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//fxzhqy// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
(Soňa Hýblová)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a7v5x/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
(Daniela Juríková)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f55vg/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní a střední školy | Práce na příbuzné téma