Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
geocrowdsourcingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Klíčové faktory úspěchu malých a středních podniků na tuzemském trhu
(Lenka Procházková)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//c3k6d1// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A.
(Denisa Lachová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72594 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Geocrowdsourcing jako nástroj pro zvyšování kvality života obyvatelstva v obcích ČR
(Barbora Haltofová)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c2ibw1// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Geocrowdsourcing jako nástroj pro zvyšování kvality života obyvatelstva v obcích ČR
(Barbora Haltofová)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c2ibw1// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma