Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
assetyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody optimalizace real-time zobrazování velkých množství dat
(Michal Brath)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ievnk/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Optimalizace výpočtu konvoluce nad rozsáhlými vícerozměrnými daty
(Jan Juráň)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fxlrt/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
(Milan Horák)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5mm2pj// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Herní Engine
(Jiří Kotlán)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gm0gaq// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace vlastního 3D objektu do herního engine
(Jiří Volf)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xwxdxm// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Využívání open source herních engine k tvorbě her
(Jakub Snášel)2015, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//gn4wjc// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma