Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
(Michaela HÁJKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//203y1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event management firmy Johann W
(Petra Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ojc08/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
(Andrea Rubínová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t0vq8/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho využití v praxi
(Magdalena Abtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9r26/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
(Munkh-Od Dashdondog)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5gm5/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
Plánování a tvorba event marketingové strategie
(Filip Kubíček)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oo404/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma