Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
GenderKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
(Jolana Zemánková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1fmo1d// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
(Elizaveta Gunina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84685 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
(Eliška Štiková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76479 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
(Elizaveta Gunina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84685 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
(Jindřich Jiráček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73402 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
(Dominika Šenková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0m5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma