Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
(Suriya Nanthakumar)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/u06mp/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
(Magdaléna Lendvorská)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//et0i5q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
(Matěj Rašovský)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1ppmwa// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
(David Joura)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vzm2wo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
(Silvie Satrapová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ec4841// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů
(Patrik Kučera)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9ts2oq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína
(Jana Böhmová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4vgz9s// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
(Ján Nemergut)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//e7s83f// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
(Eliška Glóziková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kex8x9// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
(Michal Oborný)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ug3h1s// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma