Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamní apelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Klamavá reklama v právní úpravě a praxi
(Vojtěch Eliáš)2008, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/di4pp/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
(Jana Vávrová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47773 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kulturní hodnoty v čínské společnosti ovlivňující tvorbu reklamy
(Lucie HRADILOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gnf8vy// | Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
(František Hendl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94849 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma