Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Daniel Havlíček)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npo7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Petra Vyskotová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/flrej/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Michaela Pechová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj70z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Barbora ONDEROVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6zq11x// | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
(Karolína Bílková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86859 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic