Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Privátní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
(Dominique Ellen Michaela Futterer)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SATISFACTION
(Sai Sivasankaran Palani)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3zn7p8// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
(Kateřina Oppeltová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hujpig// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma