Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
aktuální trendyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Yuliya Laas)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8dth/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza využití product placementu ve vybraných českých televizních seriálech
(Kristýna Čožíková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140074 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Michaela Brožová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r25lh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Kryštof Pearse)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//azs2kp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Filip Šlampa)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//89xkvv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití product placementu v českých seriálech
(Nikola Neuwirthová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143249 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
(Nikol ŽÁČKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//j7x0lw// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
(Štěpánka Pavlíková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143199 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma