Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Dům umění města Brna

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
 (Alena Procházková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/daj2z/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma

Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
 (Denisa Solaříková)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y0wcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
 (Kristýna Suchánková)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mdvsn/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
 (Hynek Mayer)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m6hwf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
 (Michaela Kabrdová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0qmx/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
 (Libuše Pečenková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cf5wk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
 (Kristýna Schwarzová)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
 (Kateřina Luxová)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
 (Simona Osičková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g2k4t/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
 (Monika Sedláková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a0fap/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)