Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování generace Y ve vybraném internetovém obchodě
(David Oudrnický)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qrooki// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
(Hana Drkošová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kqtew7// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma